ner

Som sagt.
Mitt humör är tillfälligt.
Igår var det upp och idag är det ner.
Eller.. det började gå neråt redan igår ca kl 15.00.
Så himla rörigt och snurrigt på jobbet. Finns inget folk, alla bara strular hit och dit... för mycket folk i en liten lokal som inte gör något vettigt.. panik och stress och inte hann vi bli klara så jag hann träna..
För att hinna träna på tisdagar måste jag verkligen komma ifrån prick kl kvart över fyra när jag egentligen slutar..
annars hinner man inte träna innan det är bokade pass i både indoor-walking- och gymdelen.
Vi hann alltså inte och mitt humör sjönk ännu mer. Kände mig så missnöjd med mig själv. Jag både gör ett dåligt jobb och kommer inte iväg till träningen som jag verkligen hade behövt precis just igår.
Åkte och klippte mig istället. Bara topparna inget speciellt.
Sen käkade jag och dottern thai-buffét på sveavägen. FÖR ATT JAG VILLE DET.
Det var trevligt och gott men triggade tyvärr igång mitt evil undermedvetna för inatt var jag uppe och åt kall falukorv med ketchup.
Fördömda falukorv!
Fördömda son som nödvändigtvis måste ha falukorv hemma!
Nu mår jag inget bra.
Ont i magen och ovanligt trött och dessutom killig i halsen och lite småhostig.
Får INTE bli sjuk nu. Ska ju på affärsresa nästa vecka.
Idag kommer det att bli en helvetesdag.
Redan nu på morgonen måste vi lösa grejer som vi inte lyckades fixa igår. Om någon är sjuk ovanpå det så.. orkar inte tänka på det än faktiskt..
Dessutom är che på kurs hela eftermiddagen. Bästa L också. Bara jag och LMS kvar.

Hoppas jag inte går förbi någon grop idag. Kanske kryper ner i den då och drar lite löv över mig.
MÅSTE komma iväg till träningen idag.

(men efter ner kommer upp.. eller hur!!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0