sleepmorning

Börjar inte förrän kl 8 idag. Hos kund.
That's what I call sovmorgon!
Men faktiskt.. skönt att slippa morgonruschen på kontoret..
Är annars irriterad på mig själv.
Träningskortet har gått ut och jag har varit fullkomligt odisciplinerad matmässigt på ett synnerligen självdestruktivt sätt och resultatet är att jag känner mig uppblåst, chubby och lätt illamående.
Dålig tajming till expressaffärsresan på fredag. Ska försöka koppla bort allt missnöje och fokusera utåt.
(DOTTER! MÅSTE FÅ LÅNA DIN KAMERA!!!! KOM IHÅG! DU MÅSTE VISA MIG HUR DEN FUNKAR!!!)
Hoppas i alla fall att jag kan köpa nytt friskiskort redan nästa vecka.. för är det något jag har kommit på dom senaste tre veckorna så är det att jag mår väldigt, väldigt bra av att träna. På alla sätt. Det känns bra i kroppen och jag blir nöjd med mig själv för ovanlighetens skull. Måste fortsätta snarast!
Och sen tror jag också att det blir en period med gröna smoothies.. inte bara till frukost. Måste bara inhandla x antal shakers.. så jag kan släpa med mig smoothiesarna vart jag än går. Om jag har råd. Den ekonomiska saneringen kör ju igång på allvar från och med nästa lön.
Nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg så jag kan sitta på tunnelbanan och läsa Revolt (sista hungerspelsdelen). Har haft ett litet uppehåll men nu är jag igång igen... men vad ska jag läsa sen?????

Kommentarer
Postat av: P

Hallå.... - Hey Dolly!!!

2011-11-09 @ 08:46:33
Postat av: Anonym

Vad har det med NÅGOT att göra???????

Ska leta fram den och läsa efter hungerspelen och affärsresan!

2011-11-10 @ 05:15:45
Postat av: Anonym

Du skrev ju "men vad ska jag läsa sen?". Jesus..

2011-11-11 @ 08:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0