det bara är så

På måndag är LMS enligt planerna tillbaks på jobbet och på fredag ska troligtvis che vara ledig vilket ju inte är lika hemskt som att han ska vara borta hela första veckan i november och provspela för klubb i f-ing ANDALUSIEN.. och det kanske leder till att han kommer att sluta helt och hållet... vilket är hemskast av allt!
Så när jag tänker på saken kanske det är bra att börja träna på att klara sig utan honom med start nästa fredag.. ta det lite successivt och trappa upp..
Men ändå!
Nästa vecka känns inget kul.
Det är väldigt mycket som händer på vårt område av  verksamheten och det är inte lätt att klara det själv om ens möjligt.. Om inte che är där så behöver jag hjälp av någon annan så är det bara.
"Det bara är så. Det är ingenting att göra något åt." (klassiskt citat från kund vi alla suttit hos)

Idag ska vi alltså bege oss till Far-Far-Away.. dvs Bålsta.
Vi blir hämtade kl 13.00 och det är vi mycket tacksamma för.
I torsdags åt jag thai-buffé till lunch och fick ont i magen. Igår åt jag två billy-pizzor till middag och mådde jättedåligt efteråt.. fick nästan lite panikångest och tyckte att hjärtat betedde sig konstigt..
Konklusion: ät inte dålig mat!
Och med dålig mat menar jag allt som inte är raw eller åtminstone veganskt. Min kropp verkar ha vant sig vid det nu och reagerar starkt på allt annat. Lite överdrivet starkt kan man tycka men jag litar på den.. kroppen.. den vet troligen bäst!

Såg idol igår och skämdes.
Den bedårande lilla söta Amanda F är mer än godkänd.
Och jag gillar faktiskt Alexander Bard.. tycker för det mesta likadant som han..
Men resten! Pinsamt var det.
Jag somnade innan det var klart av ren  pinsamhetsutmattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0