förvirrad

Konstig dag det blev igår.
Nytt ärende i andra stadsdelen med både missbruk, misär, inga pengar, inga nycklar, en och annan fluga och så lite hässelbygård-varning.
Det hela ledde till lunch ute och då blev det kina-buffé som var sådär.
Sen var vi tvungna att jobba över eftersom vi inte hade hunnit göra det vi skulle och efter det. blev det lite after work med fötterna på skrivbordet och corona.
Väl hemma somnade jag och har nu sovit ca 11 timmar och känner mig förvirrad.
Dagens uppdrag är att införskaffa Doris-mat.
Det kan man bara göra i Alvik. Specialmat ska hon ha såklart.

Och specialmat ska ju jag också ha så jag ska alldeles snart kasta i massor av spenat, bananer och jordgubbar i vitamixen.

Jag har varit irriterande trött och seg i huvudet den här veckan.
Ska därför bara göra ingenting (förutom doris-maten) den här helgen.

Fast.. lite spännande är det ju att det är en meteorsvärm på väg hit..
Kanske vill man titta lite på den.
Fundera lite på universum och sånt och få lite perspektiv på saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0