monkiefied

Har ingen inspiration för tillfället.
LMS fortsatt sjuk men tackålov är bästa L tillbaka.
Den här veckan är jag beordrad att bara sitta och hålla på med papper instängd och isolerad på mitt rum.
Jag kommer att dö inombords av uttråkning.
Blir inte bättre av att jag redan är halvdöende (inombords) av uttråkning pga alla människor i min omgivning.
Jag vill bli inspirerad!!!
Av någon!!!!

Lite, lite bra har jag haft det i helgen i alla fall.
Har druckit en massa gröna smooooooothies och ev. börjat apificeras lite.
Tvättade och spelade alfapet i lördags. Kanske stimulerades några hjärnceller.
Jag skrev både horat (som i att hora.. vi tillät verbformer), strippa och laja.

Om det var höjdpunkterna så kan man ju förstå hur resten var.
Jag fortsätter med dom gröna smoothiesarna och hoppas på att inspirationen dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Lilla P

Tycker inte det var några dåliga höjdpunkter!!!

2011-10-03 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0