ta bort!

Värdelös dag idag.
Vill bara ta bort den. Lägga mig under täcket och blixtsova mig ända till imorgon.
Det första jag kom på när jag vaknade var att vi glömt bort att vi ska ha personalmöte idag... vilket betyder att vi inte har bemannat eftermiddagarna i en av grupperna eftersom personalen där ska ha möte.. chefen kommer inte att bli glad.. det kommer att bli pruseluskigt missnöje och superjobbigt att fixa och tiden kommer inte att räcka till..
Dessutom ska che och jag på ett hembesök kl 10.30 och jag vill verkligen att vi ska gå på det båda två eftersom det är ett mycket komplicerat ärende... DESSUTOM kommer jag senare till jobbet eftersom jag måste till vårdcentralen och ta lite prover och det går bara inte att skjuta upp längre.
Ovanpå detta fungerade inte internet nu på morgonen utan jag var tvungen att kräla omkring på golvet med alla sladdar och testa fram och tillbaka och omstarta och hålla på.
Och sist men tyvärr inte minst har jag munsår i ena mungipan som både känns och syns hur mycket som helst.
Och jag som redan var på dåligt humör och kände mig låg utan allt det här.

Men grattis till Paul i alla fall!
Jag hänger inte med längre men han har visst gift sig. Igen.

Och Ringo var där med sin Barbara Bach.. mer beatlesåterförening än så kan det ju inte bli nuförtiden tyvärr..
Bruden måste vara minst hundra år yngre än brudgummen... men Paul är ju också en tidlös person.. han kommer att vara ung tills han dör.. om han så blir 150 år.

Detta var en parentes.
Jag HATAR den här dagen.

Kommentarer
Postat av: jo

Och när ska vi ses då? Kan ett glas skumpa locka? Känner att jag behöver prata yttepyttelite om Pauls hår ...

2011-10-10 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0