tiden

Av fem arbetsdagar den här veckan har jag hittills varit ledig två och arbetat fyra.
Ganska skicklig användning av tiden tycker jag.
Eftersom jag på sista tiden känt en hel del arbetsmoralsångest och som resultat av den dåliga arbetsmoralen även utvecklat grav skrivbordshögsångest.. så föreslog che att vi skulle jobba även natten mellan torsdag och fredag.. så det gjorde vi!
Jag gick och tränade med dottern först.. men sen återvände jag till kontoret och vi fick faktiskt en hel massa gjort.
Jag lyckades även fortsätta att vara någorlunda effektiv under nästan hela fredagen. Möjligen kanske jag verkade lite trög och konstig framåt eftermiddagen men jag fick en hel del gjort ändå.
Så nu känns det lite, lite bättre på den fronten.
Nu kan jag ägna helgen åt att läsa sista delen i Hungerspelen som äntligen kommit och bara ägna mig åt att inte göra av med pengar. Och kanske fortsätta meditera lite.

Just nu dricker jag en ovanligt god smoothie bestående av färsk spenat, banan, apelsin, mango och jordgubbar.
Ovanligt god som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0