tjo!

Fortsatt snurrigt på jobbet.
Dvs att man inte hinner någonting.
Hoppas vid gud att man/jag inte missat något livsviktigt.
Är trött på att käka raw food. Vill tröstäta pasta och pannkakor. Och pasta.
Vill käka nudlar hela tiden av ekonomiska skäl..
.. men känner ett hälsomässigt och kroppsligt motstånd..
Har ätit raw så länge nu så det känns helt fel att utsätta kroppen för något annat.
Är inte helt fundamentalistisk dock.
Äter nudlar till middag och det beror faktiskt på att min ekonomi är risig och kontosaldot alldeles för lågt för att täcka behovet av pinjenötter och gröna blad fram till lön.
KUL med fotbollen igår!
Även om jag inte kunde låta bli att tycka lite synd om dom förtjusande och glada holländska fotbollssupportrarna som så glatt fotbollssupportersjöng på fridhemsplans tunnelbanesstation igår före matchen. Dom var så segervissa men tji fick dom!
Så är mitt liv.
Alltid är det någon det är lite synd om och alltid är det jag som tycker det och alltid lägger det sin lilla skugga över något.
Så är det när man känner allas känslor på en och samma gång.

Nu  måste jag skynda mig!
Potentiell cat-fight i ena grupprummet nu på morgonen.
Jag måste vara där och gå emellan in case.
Hur är det man gör nu igen? Spolar man kallt vatten på dom? Eller drar man undan bakbenen? Kastar över en säck?
Jag tror jag får improvisera.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Catfight mellan vilka??

2011-10-12 @ 06:21:02
Postat av: Lilla p

Undrar jag också!!

2011-10-12 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0