typ inget

Jag kör vidare med mina gröna smoothies.
Till frukost blev det blandade gröna blad, fryst mango, banan och kokosfett.. och i middagssmoothien var det spenat, selleri, frysta jordgubbar, björnbär och banan. Och apelsin.
Till lunch blev det ruccola, paprika, tomat, soltorkade tomater, avokado, cashewnötter, pumpakärnor, mangosås och en pesto gjord på macadaminötter.
Banan till mellanmål.

Jag mår bra men känner att jag måste börja träna.
När, var och hur är den stora frågan.
Mest när faktiskt. Hinner inte, orkar inte..

Nu ska jag kolla om det är något bra på tv. Jag saknar Filip och Fredrik. Dom är underskattade.. men å andra sidan.. om dom blev för folkkära så skulle jag säkert tröttna eftersom jag alltid ska vara så himla tvärtom.

... det får bli south park nu på comedy central!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0