changes

Har sovit i hundra år.
Drömde skumt.
Av allt i hela världen och i mitt huvud så drömde jag om Hans Sheike.
Den där läskiga farbrorn med sin egen lilla ris-sekt om någon minns...!?
Han kom hem till mig och skulle försöka hjärntvätta mig.. men tack och lov stod jag emot.
Dock uppstod en obehaglig och intim känsla och det var väldigt skönt när han äntligen gick..
Men då upptäckte jag att han hade tejpat fast någon slags elektronisk grej med sladdar (bomb???) som jag thank god lyckades slita bort innan något hände.
Sen kom mamma hem och hon såg ut som när jag var liten och jag sa att jag inte ville vara ensam hemma eftersom jag var lite rädd för Hans Sheike.
Hur tolkar man detta????
Jag vill inte veta. Huvudsaken att jag har sovit i hundra år.

Idag är det tvättstuga som gäller.
Ska kanske försöka mig på att lägga upp en klänning också som blivit för lång när jag har gått ner i vikt.
Spännande söndag!
Allt är fortfarande dystert och jag är gravt understimulerad i huvudet.
Jag har svårt att bortse från all dumhet runtomkring mig och vet inte riktigt hur jag ska göra för att stå ut med resten av livet.
Jag vet. Det låter lite överdramatiskt.. men det är så det känns just nu.

Men förresten.
En stor förändring är faktiskt på gång.
Dottern ska flytta hemifrån.. kanske redan i november!
I vanliga fall hade jag kanske tyckt att det var lite sorgligt på något sätt.. men nu tycker jag bara att det känns bra med en förändring.
En förändring som innebär att jag får ett eget rum och att jag och dottern kan dejta när vi känner för det och bjuda hem varandra på middag.
Så det känns bara bra.

Jag MÅSTE börja träna så jag får fart på endorfinerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0