bra söndag

Är det någon som har ett tips på någon lagom odyr men ändå acceptabelt mysig restaurang helst på söder där man kan dejta med ca 15 pers redan nu på onsdag???
Vår kära indier bakom skrapan har tydligen lagt ner och nu är vi alldeles vilsna.
Det tynger mig lite eftersom det förväntas att jag fixar det här.

Yogade igår med ny instruktör (tyvärr bara tillfällig) som lät precis som drottning silvia när hon pratade.
Man förstod inte allt hon sa men hon lät innerligt snäll hela tiden och om man vred huvudet ur led så kunde man hänga med ändå genom att titta.
Det var ett ganska krävande pass för att vara yoga 1.. jag hade tänkt träna efteråt men det behövdes inte.
Det var typ såna övningar som "ligg på mage med armarna utefter kroppen och lyft båda benen UPP. Och HÅLL!!! Och ANDAS!!!" (med mild silviaröst)
Och många övningar i krigarställning med böjda ben samtidigt som man liksom virade sig runt sig själv och tittade upp tillvänster genom armhålan och liknande. Typ så. Men det kändes bra och var kul.

Mysig middag sen med dotter och son.
Dom åt kött och jag åt zuccini- och morotspasta med pesto och avokado. Och pinjenötter.
Och sen somnade jag till Gilmore girls, avsnitt 1 säsong 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0