damdidam

Är väldigt trött idag och mår lite illa.
Inget mystiskt med det eftersom jag åt först pommes frittes med bearnaisesås (vi delade 1 portion på minst tre) och sen ca 1,5 billypizza igår kväll.
Och en banan och 2 fudge inatt.
Måste bli bättre på att ta med mig vettig proviant så jag inte behöver äta en massa annan skit.

Igår var chefen tillbaka på jobbet och det var väl lite småtrevligt.
Vi pratade lite framtid och kanske kanske himla eventuellt så kommer jag och LMS att få ha varsin assistent på halvtid (som på den gamla goda tiden med långa farbrorn och den där lite småbittra c) och kanske kanske eventuellt så blir det che som blir min assistent.
Visserligen så kommer che att sluta om ca 1 år (enligt senaste planerna) och då måste han ju ersättas men det är ju bara spännande med lite nytt och fräscht... HUVUDSAKEN är att vi får dela vårt jobb med en till person och att vi inte måste samarbeta (jag och LMS) och dela på en och samma stackars assistent.
Om det nu blir som vi vill.

Långa farbrorn! Förvänta dig nu inte för mycket! Du vet ju hur reb alltid ska överdriva. Hon såg inte ens det där med viktnedgången förrän jag påpekade det och det där med hyn vet jag inte vad hon pratar om.
Din fula kopp har jag i alla fall letat fram så den får du på onsdag.

I helgen ska jag först och främst sova.
Och dricka vatten.
Och laga kläder.

Annars känner jag för att gå på bio.
Ska kolla upp vad som går.
Nu.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Ding Ding Ding!! Hoppas ni får det... Che blir ju perfekt som sin assistent... LMS kan väl typ ta en otroligt osmarta kickers-bruden som hon umgås och reser med..

2011-09-02 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0