dumhet

hmm..
Det är verkligen så att mitt jobb tar fram det sämsta hos mig och förhoppningsvis alla andra.. jag vill gärna tro så gott om andra.. alltså att dom har en bättre sida än den som märks på jobbet..
Så mycket DUMHET varje dag!
Inte konstigt att man spårar ur lite.. åt fel håll tyvärr..
Idag känns det som att vi har en riktig stressdag framför oss.. jag och bästa L.
Irriterande! Jag har nämligen andra saker att pyssla med och det är frustrerande att inte hinna eller orka och dessutom inte ha råd.
Jobbet tar för mycket tid helt enkelt.. och då blir det tråkigt här eftersom jag inte vill skriva om jobbet nuförtiden.
Då blir det en massa matprat istället.
Nästa helg blir bra.
Förhoppningsvis har vitamixen kommit och dessutom lön på fredag = rawfood-fest i köket!
Tänk bara att kunna göra cashewgrädde som blir alldeles släääääät.

Har kollat upp utbildningar och den utbildning jag vill gå kostar 34 000 kr + moms.
Men sen skulle jag också vara expert och raw food-chef! Samt coach. Certifierad.
Man kan ju drömma!

Dagens lugnande soundtrack:

Kommentarer
Postat av: Paula

Älskar dig mammi!

2011-09-20 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0