jobbångest

Ville bara säga det.
Att jag känner att jag har nollkoll på jobbet.
Men jag har inte legat sömnlös för det. Har sovit mycket gott. Och länge.

Bilregistret!
Om du läser. Jag vill mycket gärna hälsa på lilla katten! Hur ser det ut nästa helg? Man behöver inte tänka på någon speciell utfodring av mig. Om man nödvändigtvis vill det kan man tänka gröna blad och bananer. Tänk chimpans! Snart tycker jag också att det börjar bli dags för champagne.

Glamourväninnan!
Nu kan jag dejta närsomhelst. Inga kusiner eller någonting. Det är nödvändigt. Honungen börjar ta slut!

Annars har jag ingenting att berätta.
Det står liksom still i min tillvaro.
(vilket ju ändå är bättre än så mycket annat)

Kommentarer
Postat av: Glamourväninnan/hovleverantören

Vill gärna dejta dig! Vi kan väl ringas?

2011-09-29 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0