lite komatös

Jag har sovit i minst 15 timmar. Helt konstigt. Förstår inte varför jag var så trött.
Nu har jag surfat runt efter raw-inspiration och dessutom beställt en vitamix blender för 6000 kr. Jag har inte råd med det men det gick att köpa på avbetalning så då gjorde jag det. Tänker inte betala av på den i 5 år utan betala in så mycket jag kan varje månad tills den är betald.
Grejen med en vitamix är att vi snackar inte watt utan här handlar det om hästkrafter.
ALLT pulvriseras och dessutom är det 7 års garanti. Jag har bara hört positivt om den och jag känner att om jag ska fortsätta med den här maten så måste jag kunna göra det ordentligt.
Nu  är det bara torkugn som saknas men det får vänta tills den här är betald.

Idag ska jag som sagt spionera lite tillsammans med che vilket ska bli intressant.
Sen ska jag nog hem och sova lite mer. Känns som att jag fortfarande har osoven sömn kvar i kroppen.

Det var så roligt när kusinerna var här!!
Pelle och Jackie heter dom förresten och trevligare människor går inte att hitta. Man vill hänga med dom jämt.
Jag dejtade med dom i torsdags på Åhléns och sen drog jag med dom till NK, designtorget, via turistaffärerna på Drottninggatan (dom ville köpa svenska flaggor) till Gamla Stan där vi fikade på Grå Munken. Sen kollade vi in gränderna, Storkyrkan, Tyska kyrkan (som jag först trodde var storkyrkan) och slottet.
För dom är det väldigt fascinerande med byggnader som är nästan tusen år gamla eftersom dom kommer från Victoria där ingenting är äldre än 200 år.
Sen åkte vi hem till mamma och inväntade alla andra innan vi högg in kräftor och all annan mat.
Elsahunden var tokglad och försökte vid ett tillfälle av ren upphetsning lägga sig runt min hals... eftersom hon är en normalstor golden retriever så var det lite svårt.
Igår vinkade jag och sonen av Pelle och Jackie på tågperrongen och sen strosade vi runt och tittade på alla torgstånden på Sergels torg.

Och sen åkte jag hem och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0