nycklar

Ska jobba idag!
Vi måste inventera nycklar och det är bråttom och det går inte att göra under veckorna.
Che och jag får kvalificerad övertid vilket innebär att dagens jobb kommer att finansiera eventuell London-resa inklusive övernattning.. så det är ju faktiskt värt det! Oavsett om det blir London-resa (det blir ALLTID en London-resa förr eller senare) eller något annat.
Kl 10 tänkte vi köra igång och sen får man se hur lång tid det tar.

Men.. nu känns det som att jag har halkat tillbaks rent socialt igen.
Jag började ju så bra efter sommaren och träffade den ena bästa vännen efter den andra.. nu är jag inte riktigt lika nöjd med uppföljningen av det hela och jag känner att jobbet börjar sätta klorna i mig igen och liksom kräva all min tid och energi.
T.ex. kommer jag inte kunna träffa bilregistrets katt den här helgen (vilket bilregistrets katt kanske inte ens hade tid till.. det vet inte jag eftersom jag inte har haft tid att kolla upp den saken).
Och inatt drömde jag att glamourväninnan ringde och var oerhört bitter för att jag inte hade svarat i telefonen.. vilket inte hade något med verkligheten att göra eftersom vi smsar men egentligen skulle vi kunna skicka brev till varandra eftersom våra sms går med ung. samma hastighet... hursomhelsts har jag tydligen lite dåligt samvete där med tanke på drömmen.
Och tyska väninnan och jag som skulle planera och boka London-resa i januari! Inte har vi hörts av om det. Det är alltså inte bara mitt fel men det är ändå inte ok.
Det här är absolut inte bra.
Och ingen träning blir det någonsin.
Och ingen framförhållning med maten.
Jag äter världens bästa frukost och lunch.. men sen tar tydligen inspirationen och viljan slut.
Och så äter jag lite vad som helst  och sen sover jag dåligt och i värsta fall är jag uppe och snurrar på natten och äter ännu mer lite vad som helst och sen mår jag inte bra dagen efter.
Att bara äta raw food som jag faktiskt gjorde hela juli och åtminste halva augusti är nog det bästa jag någonsin gjort rent hälsomässigt. Jag mådde verkligen bra både fysiskt och på alla andra plan också.
Enkelt egentligen. Bara att välja om man vill må bra eller inte. Fattar inte varför det ska vara så svårt.

Hinner inte tänka mer på det nu.
Får tänka på det imorgon.
Tomorrow is another day! som jag, Scarlett och Christer Björkman brukar säga.


Kommentarer
Postat av: P

Bror är på Rosenhill. Du har linus nummer. Jag kanske också ska dit. Kommer antingen vara med erika, robbin eller max. du har några nummer iallafall. Puss

2011-09-24 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0