ons

Är glad och nöjd för jag har köpt små minihögtalare som jag kan koppla till mobilen eller datorn.
Dom ska jag ha på jobbet så jag kan få lite inspiration när jag t.ex. står och planerar.
Stackars alla andra!

Lunchen idag blir samma som igår och den var JÄTTEGOD.
Zuccinicannelloni fyllda med broccolicreme och på det tomatsås. Pinjenötter ovanpå.
Till detta marinerade morötter och purjolök samt spenatsallad med min fabulösa specialdressing.
Och en avokado.
Idag blir det ruccola istället för spenat samt dessutom marinerade champinjoner.

Nästa vecka blir lite annorlunda.
Då kommer nämligen bästabästa kusinen och hans bedårande fru hit till sverige ända från Canada.
Jag kommer att bli tvungen att ta två dagar ledigt eftersom dom smart nog (eller inte) förlagt sin vistelse här från söndag kväll till fredag.
På onsdag blir det firning av sonen på lokal och på torsdag blir det kräftskiva.

Här skulle jag så gärna vilja lägga in en bild på kusinerna men plötsligt hittar jag inte en endaste bild från bröllopet förra året. JÄTTEKONSTIGT.
Dom är i alla fall bland dom trevligaste och mest sympatiska människorna jag någonsin träffat och det är väldigt sorgligt att vi bara ses högst vart 5:e år. Nu var det bara ett år sen men det lär väl dröja 10 tills nästa gång.

Idag ska jag träffa långa farbrorn!
Ska bli kul.
Kanske ska jag köpa en försäkring av honom. Då tjänar han 138 kr och kan bjuda mig på fika.
Chefen hälsar att hon vill bli kontaktad nästa sommar för då måste hon skaffa en ny mc-försäkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0