pressigt

Nu skriver jag lite pliktskyldigast här utan att egentligen ha något att skriva om.
Resultatet av helgens jobb blev 24 h kvalificerad övertid vilket enligt che blir drygt 10 000 kr före skatt.
Så det var det ju värt.
Kommer i alla fall att kännas så när nästa lön kommer... just nu däremot känner jag mig lite sliten.
Det innebär ju också att vi jobbar 12 dagar i sträck just precis när vi är ensamma och allt är mycket stressigare och pressigare än vanligt.
Vilket betyder att jag absolut inte har någonting att skriva om.
Doris är förstående och terapisov ovanför mitt huvud på kudden med några klor i min panna.. hon liksom kliade mig i hårfästet så fort jag rörde på mig. Höll mig på plats kan man säga.

Och.. Londonresa är bokad!
I november.
Fredag kväll till söndag kväll.
Yes!!!
(jag tror jag är lite kär i London)

Kommentarer
Postat av: P

Tror att du är lite kär i London? Tror?! :)

2011-09-27 @ 07:51:58
Postat av: Långa Farbrorn

Vad roligt, nu har du en morot...:)

2011-09-27 @ 08:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0