***

Trevligt, trevligt var det att träffa långa farbrorn en liten stund igår tillsammans med che och dottern.
T.o.m. något så genomtråkigt som försäkringar blir spännande och underhållande att prata om i långa farbrorns sällskap! Fast vi pratade mest om annat förstås.
Jag drack 1½ glas vin på fastande mage vilket väl motsvarar 3 flaskor vin för långa farbrorn med hänsyn tagen till kroppsstorlek och alkoholtolerans.. men jag kom ändå hem tryggt och säkert och den enda lilla incidenten var att jag råkade få med mig en tunnbrödsrulle hem som var jättegod. Följde upp det med några enzymtabletter.

Vad händer idag???
Inget speciellt tror jag.
En alldeles vanlig dag.
Jag har förstås tusen saker som jag måste hinna på jobbet.

Vi glömde diskutera shampo igår långa farbrorn!!!!!
Men jag har redan köpt björn axén med rabatt på apoteket. Ska testa det och se om det blir lite mindre striprisigt.

Nu kom jag på!
Bra sak igår!
Jag fick en young coconut av thailändskan på jobbet!
Spännande!
Nu måste jag bara komma på vad jag ska göra med den.
38 kr fick jag den för. Rena kapet! Enligt thailändskan.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Tack själva!! Var enormt trevligt... Om du vill ha försäkringen, skicka in brevet till mig;) Håll ihop nu mot The evil Bitch;)

2011-09-09 @ 17:35:50
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-09-09 @ 22:44:43
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-09-09 @ 22:44:55
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0