picnic in the park

Träffade ebs idag och pratade lite om livet och sånt.
Picknick i parken med LCHF för ebs och rawfood för mig.. glömde tyvärr att fota men jag käkade zuccinipasta med tomatsås och sallad. Samt pistagenötter. Gott.
 
Kom hem för inte så längesen och känner mig fruktansvärt rastlös.
Har inte fått några känningar av medicinen ännu. Mår rätt bra faktiskt förutom trötthet.
Ringde tyska väninnan och babblade lite. Saknar henne massor.
Om jag ska må såhär bra så tror jag inte att jag är hemma i tre veckor. Kommer att bli galen.
Ska känna efter lite i några dagar så får vi se hur det blir sen.
 
När man jobbar vill man vara ledig och när man är ledig vill man jobba.
Irriterande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0