the elephants are restless again

Är rastlös.
Borde ju passa på att läsa som en galning och kanske rensa i skåp och sånt... eller varför inte TRÄNA!!?
Men det är som om jag inte kan fokusera på något.
Är väldigt stressad pga dåligt samvete för jobbet. Känns som att jag skolkar.
Försöker och försöker att skjuta ner alla såna tankar med mitt mentala maskingevär. Tänker att det är nog är otroligt bra och hälsosamt att jag får möjligheten att gå omkring och skrota och bara varva ner.
Det är säkert sant.. jag brukar ju vara rätt klok när allt kommer omkring.. men det är verkligen inte det minsta njutbart.
Jag känner mig bara som ett enda stort problem.. och det är inget jag trivs med.
 
Lyssnar på bok om organiserad brottslighet i Sverige:Svensk maffia av Lasse Wierup och Matti Larsson. Tänkte att jag kunde plocka fram kriminologen i mig... men har svårt att koncentrera mig. Hopplöst.
 
Kanske en positiv grej:
Att jag känner mig rastlös och inte bara trött.. vilket annars är mitt standardmood.
Jag kanske börjar piggna till.
 
Dagens soundtrack so far:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0