Reflektion och planering 20/7

Då har jag gjort ett schema för morgondagen och FY mig om jag inte följer det. Det är ju värsta lyxschemat.. bara en massa vila, bokläsning och meditation FÖRGUDSSKULL!!!!!!
Det skulle vara en dröm om man var frisk.
Jag är så hopplöst dålig på struktur så jag orkar inte med mig själv. Idag har jag inte begärt något mer än att jag skulle planera morgondagen.. men jag har ändå yogat en hel del och det kändes bra!
BRA DÄR!!!!
Har också kokat grönsakssoppa. BRA!
Har mått ganska ok idag efter två dagars extrem trötthet som kanske kanske beror på att jag drack två glas vitt vin till lunch i torsdags. Man kan ju knappt tro att det ska påverka så mycket men det är det enda jag kan komma på. Jag har dock fått mer och mer ont i ryggen.. ländryggen. Tror det beror på inaktivitet och övervikt. Kul kombo! Bra med det är att jag kommit igång med yoga och det behövs verkligen.. osmidigare har jag aldrig varit. Det knakar och gör ont vad jag än gör. Men jag gör det försiktigt och lyssnar på kroppen självklart.
 
Konstig grej.. drömde om Armand Assante (tror jag). Den där filmstjärnan från typ 80-talet som jag aldrig har tyckt om. Vi var hursomhelst dödskära. Så nu är tydligen Timbuktu glömd som jag drömde om häromnatten.
Mitt undermedvetna har så mycket saker för sig som jag själv inte har någon aning om...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0