Reflektion och planering 21/7

Ok. Det har gått både bra och dåligt idag.
Vaknade av mig själv imorse och mådde ok.. duschade, drack citronvatten, fixade en smoothie och sen yogade jag. Allt väl så långt. Kändes helt ok. Gick till och med ut en liten, liten sväng och bokade tvättstuga. Wohoo!!
MEN SEN blev jag så inibomben trött.
Så trött och seg. Var tvungen att sova och då blev jag ju ännu segare. Tänk att det ska vara så svårt att bli pigg av att sova!! Möjligen, möjligen kan jag ha varit påverkad av vädret för sen var det supermegaåskväder och regnet öste ner i omgångar och efter det mådde jag lite bättre.
Då var kl över 14 och schemat var spräckt för längesen. Kände mig i alla fall lite piggare och passade då på att dammsuga och skaka mattor i vardagsrummet. Skönt!
Och så har jag ätit lunch och middag som jag ska... men annars har jag inte gjort det jag skulle.
Jag är ändå rätt nöjd med mig själv. Jag har yogat och mediterat, ätit mina måltider och t.o.m. städat och bokat tvättstuga. Det duger. Jag ska ju lyssna på kroppen och inte köra över den men ändå försöka så mycket jag kan. Nu siktar jag på morgondagen och kommer då att utgå från samma schema. Behöver dessutom gå och handla.
Nu ska jag gå och lägga mig med bok! Det går inte fort att läsa men jag tar mig framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0