wordmaster

Nu har jag sovit i 1,5 dygn.
Skulle gärna fortsatt lite till men det finns ju gränser.
Tycker att charmen med vintertid har försvunnit lite nu när alla prylar liksom ställer om sig själva.
Det enda man måste vara noga med är att verkligen kolla upp med fröken ur eller klocka.nu eller föralldel tv:n vad det är som egentligen gäller.. så det inte blir som förrförra året när jag lyckades förlora en timme istället för att få en timme till. Känner mig fortfarande lurad.
Idag ska jag träna. Och innan dess måste jag tyvärr åka förbi jobbet och hämta mina hörlurar som jag lyckades glömma där i fredags. Det går inte inte att trampa i 30 minuter utan min egen musik. En omöjlighet.

Och förresten.
Gjorde ord-delen av högskoleprovet och fick alla rätt! Fast det är ju den lättaste delen.
Tror inte jag skulle kunna förklara vad axiom eller grynna är.. men eftersom det är uteslutningsmetoden som gäller så räcker det ju med att ha en liten aning om vad orden betyder för att kunna pricka rätt.
Men det känns ändå bra. Skulle bli deprimerad om jag fick dåligt på ett ordprov.
Matematikdelen skulle jag inte ens smygförsöka mig på.. alldeles för nedslående.
Matte var liksom min grej en gång i tiden och nu fattar jag ingenting.
Matematik är inte som att cykla med andra ord. Eller simma. Eller knyta rosett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0